Αρχικά πρέπει να κάνεις ένα βήμα πίσω, να δεις τη γενική εικόνα, να αναλύσεις την επιχείρησή σου και να απαντήσεις σε κάποια βασικά ερωτήματα. Ποιά είναι τα δυνατά μου σημεία? Τί με εμποδίζει να αναπτυχθώ; Υπάρχει κάποια ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευθώ? Έχω μία ομάδα ικανή να ανταπεξέλθει? Χρειάζομαι επιπλέον χρηματοδότηση? Πόσο δυνατός και απειλητικός είναι ο ανταγωνισμός?
Από τη στιγμή που θα αποκτήσεις μία καθαρή άποψη για την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησης, μπορείς να οραματιστείς που θέλεις να βρίσκεται σε ένα, τρία, πέντε χρόνια από σήμερα. Οι στόχοι πρέπει να είναι φιλόδοξοι αλλά ρεαλιστικοί!